CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Khamis, 23 Disember 2010

MERAJUK BWK DIRI JAUH2

Sape suka lagu ni? Korang suka2 ni korang fhm ke pe dia nyanyi....? Hari tu tgk video lagu kat tv9.... Terus jatuh hati tgk penyanyi nya ni haa... Comel sgt mcm pelangi....(angkat bakul kain sendiri)... Pastu tgh BW kat blog kwn....Hana kirana... Jumpe la plk video ni....dia ckp lagu org merajuk... Sesuai laaa ni....pelangi plk tgh merajuk... Takde plk org nak pujuk.... Lebih baik bwk diri jauh2.... Ahad ni nak gi tenangkan fikiran jauh ke Kuala Terengganu.... Penyu2 sekalian....tunggu pelangi dtg yeh.....

3 ulasan:

Huszaini berkata...

saya!! boleh cari kat youtube nama dia.. banyak lagu best2!! saya dengar rasanya 2 tahun sudah kot!!

EviL WiTcH berkata...

knp mrajuk pelangi...xcun nnt....kirim slm kat penyu2 tuh ehh....

nabilla syima berkata...

huszaini....ha ah laa,lagu dia sume best2 walau sepatah haram tak fhm..hiihih....

evil....mrajuk sbb org tak pujuk laa....kirim slm je?kirim lain tak mau ke....