CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 1 Disember 2010

jom sertai & menang by efa nur

hah...
pe kena plk ni kan...
menyeru yg lain supaya sertai contest la plk...
contest dr efa nur...
meh la yg lain2 pun try...
mana tau..tak rezeki korg yg menang sah2lah rezeki pelangi....
hadiah nya berupa 2 tiket outdoor ke tmn tema genting highland...
byk kali jgk lah pegi..tp ngan hubby tak penah lg dpt masuk tmn tema ni...dia ckp malas nak main...kali ni kalau menang sure dia nak..sbb free...
(hah..berangan lebih lah...)
syarat nya mudah je...mula2 jd followers blog efa ni.... http://efagulrz.blogspot.com
pastu....wat entri psl contest ni..pastu lengkapkan slogan...pastu tag 5 kwn2...pastu letak banner contest...pastu postkan link&komen....
(bape byk pastu daaaa.....)
tak ke senang tu....?
tak ke rugi kalau tak join....
sila lah ye....cuba nasib....
tuah aym nampak di kaki...
tuah manusia sape yg tahu...
tak tahu kan?....
~~ni slogan pelangi~~
kalau saya jadi JUTAWAN saya akan bayar segala utang2 saya...utang2 family saya...utang2 kwn2 baik saya...utang2 efa nur(kalau ada lah)...hikhikhik....pastu saya naik haji...lepas balik dari haji belanja kwn2 blog yg lain mkn....belikan dorang laptop yg baru..yg lagi canggih....pastu bwk dorang g mkn angin 10 hari 10 mlm....(melancong tau bkn mkn angin tu)....dan akhir skali merialisasikan impian nak buat sekolah yg siap ada penginapan utk ank2 org susah&yatim piatu...INSYALLAH :)
~~5 org yg kena tag ngan pelangi ialah~~

3 ulasan:

efa nur berkata...

hihi..kalo ade utang kt efa,bayar triple taw..heee :D

mekasih sudi join contest efa..:)
GUD LUCK ya..:)

one2paii berkata...

erk..ado ag contest nie sepanjang kesibukan gua nie.,.?hehe..gud luck kat akak yerk..tq tag gua ye kak

~~@lyci@~~ berkata...

oh kena tag yg ni ekk.. ok, wanna to try.. mn tau ada rejeki lak kan ;)