CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 1 Disember 2010

Didie Alias VS Nita ex Zahid

VS
Maaaallaaassss nak cete byk...
apa kata korang yg cete...
pelangi baca...hihihiih....
*pssttt....sampai ke tak sok pelangi kat pameran MAHA ni?

7 ulasan:

one2paii berkata...

cantik..dan seksi..hahaha..wuekk

nabilla syima berkata...

uissh...kalau yg bwh tu leh tahan lg...tp mcm tak sesuai laaa..yg ats tu paling tak tahan...takde ke org umah,kwn2,jiran dia komen psl baju dia tu sblm nak g majlis ni...hadoii...seksa nengok nye...

kakchik@ella berkata...

tak malu kan diaorg ni tayang badan. haha ..

Hana Azreen berkata...

diorg g mana tu.. buruks nye

ifah berkata...

grrrrr. ngarut betul la pesen skang ni. hbs semua nk tunjuk.

~~@lyci@~~ berkata...

ohh, xtahannya tgk.. lg2 didi alias tu.. sedar2 lah umur tu kan hehe..

Natasha Farina Arifin berkata...

hi im new. im tasha. wah! tgk pic nih betul2 wat mata nak terjojol kuar. sgt sexy yer. hahaha! itu fesyen terkini rasanya. ikut viewpoint masing-masing terhadap fesyen kot. ape2 pon..mmg layannnn..hehehe care to view & follow my belog at http://sharemyloves.blogspot.com/ thx awk.