CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 3 November 2010

Superman pun boleh demam tau

Aiyo.....
Superman pun blh dmm ek..?
Tu laaa,kuat mana pun dia...tang demam mmg tak daya dia nak lawan...
Hero pelangi laaa,Aliff demam...rasanya sbb dia nak tumbuh gigi...sbb ada nmpk sikit gigi dia kuar..

Pelangi ni pantang je kalau tau sesape yg demam..laju je bwk g jumpa doc....Aliff ni plk mmg 'pantang' jumpa musuh ketat dia 'si doc'...mmg tak suka.tak masuk lg klinik,baru parking dpn klinik je dia dah start nangis...ni ibu plk yg kena,ibu mmg laaaa..pantang org dmm wlau pun bdk tu kecik je..sure sok nya dmm jgk....


4 ulasan:

one2paii berkata...

oloh ciannya buhdok tuh..demam erk..comei jerk die..mesti meragam kuat gaknya kan

fyda berkata...

dia kena dera g jumpa doktor, tu yg makin demam. hik....

ibunya plak dah xde antibodi kut cz asyik berjangkit aje :-)

nabilla syima berkata...

one2paii~boleh tahan jgk laaa meragam nya tu,asyik nk bdukung,tu tak kena ni tak kena...yg pelik nya bila bwk naik keta hilang sgala dmm dia tu..bkn main suka...nnt awk dah ada ank tau laaa camne...hihihi..

fyda~gamak nya gitu laaa kot,nyampah je dia tgk muka doc tu...ibu biasalah...tak kuta antibodi dah sjk kawin ni..kuangkuangkuang...

My Little Diary berkata...

salam ziarah & salam kenal,
sian superman demam.... makan ubat ye sayang, semoga cepat sembuh, bole jdk superman blk... cheerrss!!!